No Wódka_Berlin

Galeria No Wódka to swego rodzaju manifest i gra z wyobrażeniem o Polsce. Wódka jest tu symbolem, którego odrzucenie otwiera drogę do nowej interpretacji i świeżego spojrzenia na produkty zaprojektowane przez Polaków.


Ambasada polskiego wzornictwa w Berlinie. Właścicielka i pomysłodawczyni Ola jest entuzjastką nie tylko leśnej beztroski i symetrii, ale pewnie przede wszystkim polskiego wzornictwa i sztuki. Już od jakiegoś czasu wiedziała, że chce stworzyć w Berlinie, jej drugim domu miejsce, które będzie przełamywać stereotypy i które będzie jednocześnie wylęgarnią produktów made in Poland. 

Staraliśmy się by wystrój wnętrza był mocno powiązany z identyfikacją i ideologią, która stoi za tym miejscem. Głównym założeniem stało się stworzenie nowego podejścia do prezentacji produktu nie wpisującego się w klasyczny układ półek i gablot, a który jednocześnie nawiązywać będzie do stereotypu o Polsce. Jako główny materiał i jednocześnie nośnik skojarzeń wybraliśmy system używanych rusztowań. Niezależna konstrukcja przestrzenna, która w galerii dostała drugie życie jest tutaj swego rodzaju scenografią, parafrazą szafy, która zachęca do wejścia do środka.

Staraliśmy się by wystrój wnętrza był mocno powiązany z identyfikacją i ideologią, która stoi za tym miejscem. Głównym założeniem stało się stworzenie nowego podejścia do prezentacji produktu nie wpisującego się w klasyczny układ półek i gablot, a który jednocześnie nawiązywać będzie do stereotypu o Polsce. Jako główny materiał i jednocześnie nośnik skojarzeń wybraliśmy system używanych rusztowań. Niezależna konstrukcja przestrzenna, która w galerii dostała drugie życie jest tutaj swego rodzaju scenografią, parafrazą szafy, która zachęca do wejścia do środka.

Ze względu na potrzebę czasowych adaptacji przestrzeni pod kątem organizacji wystaw czy warsztatów wnętrze podzielono na dwie strefy: ruchomą oraz stałą. Instalacja z rusztowań pomalowana jest na biało by mimo stworzenia z niej ram i kadrów przestrzennych pozostawała jednak tłem dla ekspozycji produktów o różnych kształtach i kolorach.

Ze względu na potrzebę czasowych adaptacji przestrzeni pod kątem organizacji wystaw czy warsztatów wnętrze podzielono na dwie strefy: ruchomą oraz stałą. Instalacja z rusztowań pomalowana jest na biało by mimo stworzenia z niej ram i kadrów przestrzennych pozostawała jednak tłem dla ekspozycji produktów o różnych kształtach i kolorach.

 
DSC_0034.jpg